Deze pagina geeft je antwoorden op veel gestelde vragen en wordt steeds verder aangevuld.
Heb je een vraag die niet beantwoord is of ondervind je nog problemen? Neem gerust contact met ons op via info@transplantoux.be.
Waar vind ik mijn Transplantoux lidkaart?
Je kan je Transplantoux lidkaart downloaden via de Mijn Beheer website van Sporta:
https://mijnbeheer.sportafederatie.be/
Hiervoor heb je een gebruikersaccount nodig. Deze verschilt van de Transplantoux gebruikersaccount!
Log in met je Mijn Beheer-Sporta gebruikersaccount.
Op je profielpagina, kies je 'Mijn Sportprofiel'.
In 'Mijn Sportprofiel', kies je 'Download lidkaart'.
Je kan nu je lidkaart bewaren en/of afprinten.
Heb je een gebruikersaccount bij Sporta, maar ben je je wachtwoord vergeten?
Klik dan onderaan de inlogpagina op 'Wachtwoord vergeten?' en geef je emailadres of rijksregisternummer op.
Heb je nog geen gebruikersaccount bij Sporta?
Klik dan onderaan de inlogpagina op 'Nog geen account?' en registreer je.
Ik ben mijn Transplantoux wachtwoord vergeten, wat nu?
Je hebt al een tijdje niet meer ingelogd op de Transplantoux website en je bent je wachtwoord vergeten? Geen nood, je kan je wachtwoord makkelijk zelf opnieuw instellen.
Op de inlogpagina klik je onderaan op 'Wachtwoord vergeten?'
Geef je e-mailadres op en klik op 'Wachtwoord opnieuw instellen'. Je krijgt een bericht in je mailbox waarmee je je wachtwoord opnieuw kan instellen. Vergeet niet je spam/junkfolder te checken!
Hoe pas ik mijn persoonsgegevens aan op de Transplantoux website?
Ben je verhuisd? Heb je een nieuw e-mailadres of telefoonnummer? Of staan nog niet al je gegevens ingevuld? Hier lees je hoe je je persoonsgegevens aanpast:
Surf naar de Transplantoux website en log in. (Wachtwoord vergeten? Zie 'Ik ben mijn Transplantoux wachtwoord vergeten, wat nu?')
Nieuw adres? Pas dan zowel je gebruikersgegevens (factuur- en verzendadres) als je profielgegevens (voor de Sporta verzekering) aan.
Ga naar Account - Adressen, klik op bewerken, pas je gegevens aan en klik op Adres opslaan.
Ga naar Account - My Profile en pas je gegevens aan. Klik dan op Bewaar.
Hoe zet ik de automatische hernieuwing van mijn lidmaatschap abonnement uit, of zet ik mijn abonnement stop?
Je lidmaatschap bij Transplantoux is een abonnement dat jaarlijks automatisch hernieuwd wordt. Wil je niet dat je lidmaatschap jaarlijks automatisch hernieuwd wordt? Dan kan je dit in je Account op de Transplantoux website uitzetten:
Ga naar www.transplantoux.be en klik op Login voor leden om in te loggen. (Wachtwoord vergeten? Zie "Ik ben mijn Transplantoux wachtwoord vergeten, wat nu?")
In Mijn account, ga naar Beheer Lidmaatschap.
- Om de automatische hernieuwing van je lidmaatschap abonnement uit te zetten, gebruik de schuifknop.
- Om je lidmaatschap abonnement stop te zetten, klik op de 'Opschorten' knop.
Hoe wissel ik van type lidmaatschap? (bijv. van Individueel naar Duo)
Je hebt een lidmaatschap abonnement bij Transplantoux, maar je wil graag overstappen naar een ander soort abonnement? Dat kan!
Ga naar www.transplantoux.be en klik op Login voor leden om in te loggen. (Wachtwoord vergeten? Zie "Ik ben mijn Transplantoux wachtwoord vergeten, wat nu?")
In Mijn Account, ga naar Beheer Lidmaatschap.
Om te wisselen van type lidmaatschap, kies Wissel type lidmaatschap.
Kies vervolgens het gewenste nieuwe type lidmaatschap.
Verzekering: hoe doe ik een aangifte?
Ben je lid van Transplantoux, en heb je je persoonsgegevens ingegeven voor de sportverzekering? Dan ben je via Sporta verzekerd voor sportongevallen (met uitsluiting van risicosporten)
Aangifte doen van een ongeval kan via Mijn Beheer van Sporta:
https://mijnbeheer.sportateam.be/
- Heb je reeds een gebruikersaccount op Mijn Beheer?
Log in op Mijn Beheer
Ga naar Mijn verzekeringen - nieuwe aangifte
- Heb je nog geen gebruikersaccount op Mijn Beheer?
Maak een gebruikersaccount aan via de knop 'Nog geen account?', geef je gegevens in, en link deze met Transplantoux.
Hoeveel leden telt mijn Gezin en hoeveel plaatsen zijn er nog over?
Elk gezinslid binnen een lidmaatschap voor twee of meer personen krijgt een persoonlijk account op zijn/haar eigen e-mailadres. Hij/zij kan zich dan nadien apart inschrijven voor activiteiten, of aankopen met ledenkorting doen.
Hoe kan je zien hoeveel leden je gezin telt, en hoeveel plaatsen er nog over zijn?
Ga naar je Account - Gezin - Leden
Hier vind je de gegevens van je geregistreerde gezinsleden (naam, mailadres, rol en laatste login), en zie je ook hoeveel vrije plaatsen je gezinsabonnement nog heeft.
Heb je iemand een uitnodiging gestuurd, maar deze persoon heeft zijn registratie nog niet voltooid? Deze gegevens vind je terug onder 'openstaande uitnodigingen'.